WARUNKI REZERWACJI POBYTU W WILLI WIEŻYCZKI
- Administratorem Willi Wieżyczki znajdującej się przy ul. Jana III Sobieskiego 1 w Świeradowie-Zdroju oraz serwisu internetowego www.wiezyczki.pl jest Marcin Jędrzejewski działający pod firmą: Arbaro Marcin Jędrzejewski, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki; posiadającą adres do doręczeń: 59-850 Świeradów-Zdrój, ul. Kościuszki 8; NIP: 8992442891; REGON: 367485467; adres poczty elektronicznej: wiezyczki@wiezyczki.pl; numer telefonu: +48 603488889.
- Rezerwacji można dokonać za pośrednictwem serwisu internetowego www.wieżyczki.pl; serwisu pośredniczącego z którym współpracuje administrator [ np. booking.com, nocowanie.pl, itp.]; poczty e-mail [ wiezyczki@wiezyczki.pl ].
- Gość zobowiązany jest do dokonania rezerwacji online; podania danych osobowych oraz wyrażenia zgody na ich przetwarzanie; akceptacji warunków rezerwacji oraz regulaminu pobytu w obiekcie Willa Wieżyczki.
- Administratorem danych osobowych jest wymieniona w pkt. 1 firma Arbaro Marcin Jędrzejewski.
- Po dokonaniu rezerwacji Gość zobowiązany jest do wpłaty zadatku zgodnie z wybraną ofertą: 30% w ofercie standardowej lub 100 % w ofercie bezzwrotnej.
- Wpłaty zadatku można dokonać:
a/przelewem tradycyjnym, podając w tytule nr rezerwacji oraz termin pobytu na poniższe dane:
Arbaro Marcin Jędrzejewski
59-850 Świeradów-Zdrój, Kościuszki 8
mBank 47 1140 2004 0000 3702 7866 4460
b/przelewem online za pośrednictwem paynow
c/udostępniając dane karty płatniczej.
- Wpłata zadatku dokonana jest w dniu uznania rachunku bankowego Administratora.
- Przy wyborze oferty z zadatkiem 30 %, pozostałą część zapłaty za pobyt Gość winien uregulować w dniu przyjazdu w recepcji obiektu gotówką lub kartą płatniczą.
- Płatność za pobyt w Willi Wieżyczki możliwa jest wyłącznie w polskiej walucie [złoty].
- Po dokonaniu rezerwacji i wpłacie zadatku Gość otrzyma potwierdzenie rezerwacji za pośrednictwem poczty elektronicznej na wskazany przez Gościa adres e-mail. Potwierdzenie zawiera szczegółowe informacje dotyczące rezerwacji: daty pobytu, ceny oferty, statusu płatności, warunków anulacji, zasad pobytu oraz akceptacji warunków rezerwacji i regulaminu pobytu.
- Rezerwację uważa się za skutecznie dokonaną po dopełnieniu procedury wskazanej w pkt: 5 i 7.
Cena pobytu w Willi Wieżyczki obejmuje: zakwaterowanie w ilości wskazanej w rezerwacji, kosztów mediów, korzystania z pościeli i ręczników, WiFi, niestrzeżonego parkingu poza terenem obiektu, całej infrastruktury [plac zabaw, wiata grillowa, teren zielony, narciarnia/rowerownia].
- Willa Wieżyczki informuje Gości o wszelkich ewentualnych zmianach warunków skutecznie dokonanej rezerwacji pisemnie [e-mailem]. W wypadku braku akceptacji zmian przez Gościa przysługuje mu prawo do odstąpienia od umowy w terminie 3 dni od otrzymania informacji – dotychczas wpłacona przez Gościa kwota zostanie zwrócona w całości.
- Klient może dokonać rezygnacji z rezerwacji dokonanej na podstawie oferty standardowej ze 100 % zwrotem zadatku do 14 dni przed przyjazdem. Zwrot nastąpi wciągu 7 dni roboczych na wskazane przez Gościa konto bankowe.
- Dla anulacji poniżej 14 dni zadatek nie podlega zwrotowi.
- Dla rezerwacji dokonanej na podstawie oferty bezzwrotnej, rezygnacja nie podlega odstępnemu.
- Niewykorzystanie w całości świadczeń już opłaconych [np. skrócenie pobytu] – zwrot 10% kosztów za każdą niewykorzystaną, nierozpoczętą dobę.
- Przed dokonaniem rezerwacji Gość winien szczegółowo zapoznać się z ofertą podaną na stronie www.wiezyczki.pl. W razie jakichkolwiek wątpliwości lub zapytań, wyjaśnić je dzwoniąc pod numer +48 603488889, pod rygorem bezskuteczności zastrzeżeń i reklamacji zgłaszanych z tego tytułu.
- Po upływie 3 dni od dnia przyjęcia wstępnej rezerwacji i braku wpłaty zadatku, obiekt ma prawo wynająć uprzednio zarezerwowane miejsca.
- W wypadku gdyby obiekt rażąco nie odpowiadał warunkom rezerwacji, Willa Wieżyczki przedstawi Gościowi propozycje równorzędnego lub podobnego obiektu zastępczego. Jeśli okazałoby się to niemożliwe, lub Gość odrzuciłby z istotnych przyczyn propozycje Willi Wieżyczki – wpłacona kwota zostanie zwrócona w całości lub w części [z potrąceniem wartości usług już wyświadczonych].
- Wszelkie reklamacje dotyczące realizowanej lub zrealizowanej rezerwacji winny być składane Administratorowi obiektu pisemnie i przesłane na adres e-mail: wiezyczki@wiezyczki.pl. Administrator rozstrzyga reklamację w terminie do 10 dni roboczych.
- Chęć przyjazdu z psem winna być zgłoszona przed dokonaniem rezerwacji w celu potwierdzenia dostępności pokoju z możliwością pobytu psa. Jednorazowa opłata za psa wynosi 100 zł za pobyt.
- Zgodnie z przepisami podatkowymi wprowadzonymi 4 lipca 2019 r. Gość, zobowiązany jest poinformować Administratora o potrzebie rozliczenia rezerwacji jako firma i wystawieniu faktury w momencie zakładania rezerwacji. Jeżeli Gość nie przekaże takiej informacji w momencie zakładania rezerwacji Administrator wystawi paragon i nie będzie możliwości wystawienia faktury do tego paragonu.
polityka prywatności: https://wiezyczki.pl/polityka-prywatnosci/